کد خبر: ۳۶۵۶۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۰

فراخوان| پروژه هاضم بی‌هوازی با شناسایی شرکت‌های توانمند اجرایی می‌شود

معاونت علمی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان که توانمندی تخصصی و اجرایی پروژه ساخت و راه‌اندازی هاضم بی‌هوازی به ظرفیت 300 تن زباله در روز در شهر شیراز را دارند دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، این پروژه در راستای اجرای طرح‌های پیشران اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین،به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و باهمکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور (شهرداری شیراز)، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، سازمان برنامه و بودجه کشور و دیگر سازمان‌های ذی‌ربط و با هدف مدیریت بهینه پسماندهای فسادپذیر در مقصد،کاهش میزان دفن پسماندها، تامین امنیت پایدار انرژی و کمک به توسعه پایدار و پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی، برنامه‌ریزی شده است.

در اجرای این پروژه، ضمن تامین زیرساخت لازم از سوی بهره‌بردار، تا سقف 1500 میلیارد ریال حمایت از تحقیق و توسعه و تسهیلات به فناور منتخب اعطاء خواهد شد. پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که اجرای این پروژه منجر به ایجاد 25 شغل مستقیم و 75 شغل غیرمستقیم شود.

شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در این پروژه ملی می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت فرم پیشنهاد طرح (RFP) تا 15 مردادماه فرصت دارند به وبسایت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02183532314 تماس بگیرند.

فراخوان| پروژه هاضم بی‌هوازی با شناسایی شرکت‌های توانمند اجرایی می‌شود

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی